0

سبد خرید شما خالی است

مزایای نصب دزدگیر

Amir Olphat
09 خرداد 1402
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
نصب دزدگیر این روزها یکی از مهم ترین اقدامات هنگام خرید اتوموبیل، ملک و هر وسیله ی باارزشی که داریم است. دزدگیر به ما کمک میکند با خیالی آسوده به زندگی و کار های مهم بپردازیم. و نگرانی از وسیله ی مورد نظرمان نداشته باشیم.
امروزه دزدگیر از الزامات زندگی ما به حساب می آید. زیرا ما نمیتوانیم دائم در خانه و یا محل کار کنار اجناس یا وسیله نقلیه مان باشیم. در اینجا دزدگیر بسیار به کارمان می آید و از این دست نگرانی هایمان را حل میکند. بر اساس آمار سرقت ، بیشتر سرقت منازل در زمانی صورت می گیرد که افراد آن خانه به سفر رفته اند و یا برای زمان طولانی ای در خانه نیستند.
در این مقاله درباره ی مزایای نصب انواع دزدگیر ها صحبت میکنیم.

دزدگیر و پیشگیری از وقوع سرقت:

نصب آنها این اطمینان را میدهد که تا درصد بالایی از وقوع سرقت منازل، فروشگاه ها، دفاتر و یا وسایل نقلیه پیشگیری شود.

حفظ امنیت:

 همانطور که می دانید دزدگیر منزل و یا اماکن یک نوع سیستم حفاظتی بوده است. و مهم ترین وظیفه ای که این دستگاه دارد اطلاع رسانی از ورود افراد غیر مجاز به حریم شخصی است.
دزدگیر

حفظ آرامش:

همانطور که بالاتر توضیح دادیم به دلیل اوضاع نا به سامان اقتصادی و رشد آمار سرقت از منازل و وسایل گران بها است.  بنابراین می توان گفت یکی از اصلی ترین مزایای نصب دزدگیر اماکن آرامش ذهنی شما می باشد.

با نصب دزدگیر تحت پوشش بیمه بگیرید:

یکی از الزامات بیمه شدن، نصب دزدگیر اماکن و سیستم های هشدار دهنده حفاظتی می باشد. با نصب سیستم های حفاظتی شما می توانید با استفاده از بیمه آتش سوزی و سرقت از سهامی بیمه بهره مند شوید.  بنابراین میتوان گفت یکی دیگر از مزایای نصب دزدگیر، این است که درصد بیمه شدن ساختمان مسکونی یا تجاری شما را افزایش می دهد.

دزدگیر ها و حفاظت از حیوانات خانگی:

یکی از مزایای دزدگیر اماکن این است که تنها برای حفاظت از خانه و اموال شما نیست. شما می توانید با استفاده از سنسور های مخصوص تشخیص حیوانات، در زمانی که خارج از منزل به سر می برید؛ نگران حیوان خانگی خود نباشید. زیرا اگر حیوانات شما از خانه خارج شوند آژیر به صدا درمی آید.می توانید از این روش استفاده کنید تا از خروج حیوانات خانگی خود با خبر شوید.

کاهش احتمال شروع سرقت:

یکی از سنسور های پر کاربرد دزدگیر اماکن سنسور حرکتی می باشد که با مشاهده هر فرد نا آشنا و مشکوک سریعا فعال می شود و به آن سیگنال ارسال می کند. اگر دستگاه دزدگیر شما سیمکارتی باشد علاوه بر صدای آژیر،از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده می شود.

دزدگیر اماکن

اداره کردن مکان مورد نظر از راه دور

خیلی از افرادی که صاحب ویلا و خانه در شهرستان هستند و نمی توانند به صورت مداوم به ویلای خود سر بزنند؛ از این رو بهترین کار این است که از این روش و دوربین مداربسته استفاده کنند.

کاهش احتمال شروع سرقت

یکی از سنسور های پر کاربرد آن سنسور حرکتی می باشد که با مشاهده هر فردی که مشکوک است سریعا فعال می شود. و به دزدگیر سیگنال ارسال می کند. اگر دستگاه شما سیمکارتی باشد هم صدای آژیر بلند میشود و هم از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده می شود.

ویژگی های انواع دزدگیر:

– دزدگیرهای ساختمانی که امروزه طراحی می شوند مجهز به سیستم کنترل از راه دور هستند. این ها امنیت ساختمان را حتی زمانی که ساکنین در آن حضور ندارند، بررسی می کنند.
– ساختمان هایی که در آن ها دزدگیر قرار دارد، به نسبت آن هایی که فاقد سیستم امنیتی هستند بیشتر مورد سرقت قرار می گیرند.
– این سیستم ها از نظر شکل ظاهری دارای تنوع هستند و می توان آن ها را طبق سلیقه و بودجه خریداری نمود.
– این سیستم امنیتی هدف مشخصی دارند و طراحی و تولید شدند و وظیفه آن ها حفاظت از ساختمان است.
دزدگیر

سوالات متداول

آیا این محصول دارای گارانتی است؟

تمامی محصولات ما به همراه نصب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز است. در صورت خرابی و یا مشکل می توانید از خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده کنید. زمان گارانتی از تاریخ فاکتور همراه محصول آغاز می شود.

دزدگیر چند دسته می باشند ؟

به سه دسته تقسیم می شوند : ساده و تلفن ثابت و سیمکارت خور است.

آیا دزدگیر اماکن رو میشه هک کرد ؟

غیر ممکن نیست ولی دزدگیر اماکن فعلا تنها وسیله هشدار است که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی دارد و غیر فعال کردن ان کار بسیار پردردسری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آشنایی با دوربین مداربسته وایرلس

در دنیای پیشرفته امروزی، استفاده از دوربین‌های مداربسته به عنوان یکی از راهکارهای
Amir Olphat
19 شهریور 1402

واژه‌نامه دوربین مداربسته A

واژه‌نامه دوربین مداربسته A واژه‌نامه دوربین مداربسته شامل موارد زیر می باشد: AGC کنترل
Amir Olphat
06 اردیبهشت 1401

انواع کرکره برقی و مزایا ی آن

در مقاله های قبلتر درباره ی ساخت و کار کرکره برقی برای شما کامل توضیح داده ایم. اما در
Amir Olphat
24 خرداد 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader